لیگ برتر فوتسال نونهالان  بندرعباس:

پالایش نفت صدرنشین هفته چهارم شد 



هفته چهارم لیگ برتر فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس با انجام چهار بازی به پایان رسید.
  
به گزارش صبح ساحل، لیگ برتر فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس با حضور تیم های پالایش نفت ، یاران جوان، منتظران ، شهسوار ، دیار خلیج فارس، هدف سازان ، سرخ آبی پوشان دوهزار ، ستارگان و پرسپولیس در حال برگزاری است و هفته چهارم آن به پایان رسید.
در هفته اول این مسابقات پالایش نفت هفت بر صفر پرسپولیس را شکست داد. شهسوار دیار خلیج‌فارس با یک گل منتظران را از پیش رو برداشت. یاران جوان و  ستارگان دل های خلیج‌فارس  یک یک مساوی شدند. 
هدف سازان هرمزگان با هفت گل  سرخ آبی پوشان دوهزار را شکست داد.  در هفته دوم منتظران بندرعباس سه بر دو مغلوب پرسپولیس شد.  پالایش نفت بندرعباس دو بر یک یاران جوان بندر را شکست داد. سرخ و آبی پوشان با یک گل ستارگان دل های خلیج‌فارس را برد. شهسوار دیار خلیج‌فارس و هدف سازان بندرعباس دو دو مساوی شدند.
در هفته سوم این رقابت ها، تیم شهسوار دیار خلیج‌فارس پنج‌ بر سه سرخ آبی پوشان دوهزار را شکست داد.
پالایش نفت بندرعباس هشت بر دو ستارگان دل های خلیج‌فارس را گلباران کرد. یاران جوان بندر سه بر یک مغلوب منتظران بندرعباس شد‌. پرسپولیس بندرعباس با دو گل هدف سازان بندرعباس را شکست داد.
در هفته چهارم این رقابت ها پالایش نفت بندرعباس  و   متتظران بندرعباس  یک بر یک مساوی شدند. 
شهسوار دیار خلیج‌فارس با یک گل مغلوب ستارگان دل های خلیج‌فارس شد. هدف سازان بندرعباس با یک گل یاران جوان بندرعباس را برد و سرخ آبی پوشان دوهزار سه بر یک بازی را به پرسپولیس هرمزگان شکست داد. 
تا پایان هفته چهارم تیم پالایش نفت بندرعباس با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. پرسپولیس بندرعباس با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. هدف سازان هرمزگان و شهسوار دیار خلیج‌فارس با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. منتظران بندرعباس و ستارگان دل های خلیج‌فارس با چهار امتیاز پنجم و ششم هستند. 
سرخ آبی پوشان با سه امتیاز هفتم و یاران جوان بندرعباس با یک امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.
  
پالایش نفت صدرنشین هفته چهارم شد 
پالایش نفت صدرنشین هفته چهارم شد 
پالایش نفت صدرنشین هفته چهارم شد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها